Τετάρτη, 31 Μαρτίου 2010

Εργαζόμενοι στο Dealer Call Center της Θεσσαλονίκης

Στις 23 Μαρτίου 2010 συναντηθήκαμε στο χώρο του Ωραιοκάστρου με τον εκπρόσωπο της εταιρίας Κο Κεραστάρη. Ο κος Κεραστάρης μας ανακοίνωσε ότι το Dealer Call Center θα σταματήσει να λειτουργεί από τις 12/04/2010. Ως εκ τούτου μας ανακοίνωσε ότι οι μοναδικές επιλογές που έχουν οι εργαζόμενοι στο Dealer Call Center της Θεσσαλονίκης, είναι να επιλέξουν να συνεχίσουν να εργάζονται ή σε κατάστημα Wind ή στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών(1260).




Εμείς οι εργαζόμενοι αποφασίσαμε συνολικά και ανακοινώσαμε στον Κο Κεραστάρη ότι οι προτάσεις αυτές τις εταιρίας δεν θα γίνουν αποδεκτές και ότι είμαστε αποφασισμένοι να αγωνιστούμε για μια βιώσιμη λύση, η οποία θα διασφαλίζει σε όλους τους εργαζομένους ίδιες ή παρόμοιες συνθήκες εργασίας (ωράρια εργασίας). Προτείναμε την λύση του να δημιουργηθεί τμήμα Back Office ή ακόμη και να υπάρχει ένα κομμάτι του Sales Support και στην Θεσσαλονίκη, αλλά αυτό απορρίφθηκε από την πλευρά της διοίκησης. Επιπλέον, ζητήσαμε από τον Κο Κεραστάρη να μεταφέρει την απόφασή μας προς τον Κο Καραντίνα και την Κα Βασιλάκη. Η συνάντηση τελείωσε με την διαβεβαίωση ότι θα υπάρξει νέα συνάντηση, μέχρι την Παρασκευή 26/03/2010 στην οποία θα πρέπει να μας ενημερώσει με την απάντηση της εταιρίας.















Εργαζόμενοι στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του 1260 Θεσσαλονίκης







Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο τμήμα αντιπροσώπων, με την διοίκηση να αναιρεί τις ‘‘διαβεβαιώσεις’’ που έδινε στους εργαζόμενους σχετικά με τη λειτουργία του συγκεκριμένου τμήματος, όλοι εμείς οι εργαζόμενοι και στα άλλα τμήματα της εξυπηρέτησης πελατών βιώνουμε μια ανασφάλεια για την εργασίας μας.



Τα λεγόμενα της διοίκησης δεν έχουν καμία αξιοπιστία. Οι όποιες συζητήσεις για τις όποιες αλλαγές όπως αποδείχθηκε δεν ήταν τίποτα άλλο από μονομερείς ανακοινώσεις







Εφόσον το τμήμα παραμένει ενεργό αλλά με άλλη μορφή και άλλο όνομα θα πρέπει οι εργαζόμενοι να παραμείνουν με τα ήδη υπάρχοντα καθήκοντα τους.



Όλοι εμείς που εργαζόμαστε στην εξυπηρέτηση πελατών γνωρίζουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης τμήματος εξυπηρέτησης αντιπροσώπων (DCC) με ικανό αριθμό εργαζομένων.







Οι εργαζόμενοι στο τμήμα εξυπηρέτηση πελατών του 1260 της Θεσσαλονίκης στηρίζουμε τα αιτήματα των συναδέλφων που εργάζονται στο τμήμα εξυπηρέτησης αντιπροσώπων (DCC)



















ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΙΜ (WIND)

ΕΚΤΑΚΤΗ Γενική Συνέλευση

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ – ΧΩΡΟΣ

Δευτέρα 29 Μαρτίου, 5:30 μ.μ.



εστιατόριο Λ. Αθηνών





ΘΕΜΑΤΑ





1. Κατάργηση του τμήματος Dealer Call Center (στήριξη των αποφάσεων των εργαζομένων)



2.Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (προτάσεις για την συνέχεια των διαπραγματεύσεων και των μορφών διεκδίκησης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου